Jakie funkcjonalności posiadać powinny programy rezerwacyjne
Spora ilość właścicieli hoteli czy pensjonatów decyduje się w pewnym momencie na wdrożenie w prowadzonych przez siebie obiektach sprawdzonego, funkcjonalnego systemu do rezerwacji. Takie narzędzia są znane od wielu lat i na rynku jest ich dużo, tak więc raczej nie będzie dużych problemów ze znalezieniem odpowiedniego. Jednak decydując się na wdrożenie jednego z takich rozwiązań trzeba zwrócić uwagę na parę ważnych rzeczy, aby w pełni być zadowolonym z niego. W pierwszej kolejności kluczową rzeczą jest, aby tego typu channel manager sprawnie i bezpiecznie obsługiwał wszystkie składane w obiekcie rezerwacje. Dotyczy to zarówno kontaktowania się za pomocą maila czy telefonu, jak również przez stronę internetową czy jakieś popularne platformy, typu Booking czy Airbnb. Zwłaszcza w przypadku tych ostatnich bardzo ważne jest, aby wynajęcie przez klienta danego pokoju od razu miało odbicie w systemie, co umożliwi uniknięcie parokrotnego wynajęcia tego samego miejsca. Lecz obsługa rezerwacji to również zarządzanie płatnościami czy wysyłanie wiadomości do gości, i w tych obszarach także się przyda, jeżeli wyszukane narzędzie służyć będzie odpowiednim wsparciem. Następną istotną rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę, są analizy i raporty. W oparciu o nie managerska kadra mogła będzie sprawdzić co się obecnie dzieje, oraz rozplanować działania do wykonania w przyszłości. Warto też zobaczyć, czy aplikacja kalendarz da się uruchomić na każdym urządzeniu mobilnym i stacjonarnym, oraz czy dysponuje kopię zapasową.

+Tekst Sponsorowany+

Comments are closed.